8 Λόγοι που Πρέπει να Επενδύσετε στο SEO

seo_google

Οι πελάτες σας ψάχνουν στις μηχανές αναζήτησης και χρησιμοποιούν το κινητό τους
Είναι γεγονός πλέον πως περισσότεροι από 90% των χρηστών του διαδικτύου χρησιμοποιούν τις μηχανές αναζήτησης για να ψάξουν αυτό που τους ενδιαφέρει. Με την ευρυζωνικότητα στην Ελλάδα να είναι στο 60%, σημαίνει πως περίπου 5.500.000 χρήστες ψάχνουν αυτό που τους ενδιαφέρει κάθε μήνα στο internet.

 

Το SEO θα βοηθήσει τον κόσμο να βρει την ιστοσελίδα σας
Η ιστοσελίδα σας είναι το πρώτο σημείο επαφής της εταιρίας σας με τους πιθανούς πελάτες σας στο διαδίκτυο. Μπορεί να σας φέρει πωλήσεις προϊόντων ή υπηρεσιών και μπορεί να σας στείλει κάποιους ενδιαφερόμενους δυνητικούς πελάτες.
Αν όμως οι πελάτες αυτοί δεν μπορούν να βρουν την ιστοσελίδα σας, τότε αυτή δεν χρησιμεύει σε πολλά πράγματα. Εδώ έρχεται το SEO να επιλύσει αυτό το θέμα. Με το SEO, η επιχείρηση σας είναι πολύ πιο εύκολο να βρεθεί.

 

Το SEO χτίζει Εμπιστοσύνη και Αξιοπιστία
Το SEO μπορεί να κάνει το brand σας δυνατότερο, καλύτερο και πιο αναγνωρίσιμο. Ο τελικός στόχος πρέπει πάντα να είναι αυτός ώστε οι πελάτες που δεν σας γνωρίζουν σήμερα, να σας γνωρίζουν αύριο. Αν έχετε καλές κατατάξεις στις μηχανές αναζήτησης, αυτόματα η ψυχολογία του χρήστη, κατατάσσει το brand σας ως ένα από τα καλύτερα και πιο αξιόπιστα για τις λέξεις κλειδιά που βγαίνετε ψηλά στο Google.

 

Το SEO βοηθάει να Χτίσετε το Brand σας
Οι ενέργειες που γίνονται εκτός του internet για να χτίσετε το brand σας είναι πάμπολλες και αρκετά ακριβές (φυλλάδια, εκτυπώσεις, συνέδρια κλπ.). Το να επενδύσετε σε σωστό και στοχευμένο περιεχόμενο ώστε να καλύπτετε με την ιστοσελίδα σας αυτό που αναζητάει ο χρήστης στις λέξεις που βρίσκεστε ψηλά είναι μια στρατηγική η οποία αν λύσει το αντικείμενο αναζήτησης του χρήστη τότε αυτός θα μείνει ικανοποιημένος, θα θυμάται το brand σας και θα το προτείνει και σε άλλους χρήστες. Το SEO σε συνδυασμό με το κατάλληλο και σωστό περιεχόμενο, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να το πετύχετε αυτό, βγαίνοντας ψηλά σε σχετικές αναζητήσεις στις μηχανές αναζήτησης και προσελκύοντας αρκετή επισκεψιμότητα από αυτές.

 

Το SEO φέρνει Στοχευμένη Επισκεψιμότητα με Υψηλό Ποσοστό Conversions
Το SEO φέρνει εξαιρετικά στοχευμένη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας. Κάνοντας “Keyword Research + Analysis” βλέπετε ακριβώς το μέγεθος της αγοράς που δραστηριοποιείστε, το πόσοι διαφορετικοί άνθρωποι ψάχνουν για συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά που σας απασχολούν καθώς και το πόσο ανταγωνιστική είναι η αγορά που δραστηριοποιείστε.
Οι χρήστες που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας από μια καλή καμπάνια SEO έχουν μεγάλη πιθανότητα να μετατραπούν σε πελάτες σας. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα αν έχετε καταλάβει την πρόθεση του χρήστη πίσω από την αναζήτηση του και αν αντιμετωπίζετε αυτήν την πρόθεση στην σελίδα που θα οδηγηθεί ο χρήστης όταν κάνει κλικ στην ιστοσελίδα σας. Αν αυτό το κάνετε, τότε αυτόματα δημιουργείτε μια σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ του brand σας και του δυνητικού πελάτη σας η οποία έχει ως αποτέλεσμα την αυξημένη πιθανότητα ο δυνητικός πελάτης να γίνει κανονικός πελάτης.

 

Το SEO φέρνει Offline πελάτες
Το καλό SEO ξεκινάει από έξυνες και αποδοτικές κινήσεις. Σήμερα, οι περισσότερες πωλήσεις είναι αποτέλεσμα μιας ενδελεχούς έρευνας όπου η περισσότερη γίνεται online. Μια έρευνα της Nielsen έδειξε πως το 86% των χρηστών που αγοράζουν σε φυσικό κατάστημα, έχουν ήδη κάνει την έρευνα τους online πριν καταλήξουν στο κατάστημα σας.
Αυτός είναι και ένας από τους βασικότερους λόγους που τα καταστήματα δεν μπορούν πλέον να αγνοήσουν το γεγονός ότι χρειάζονται μια σοβαρή παρουσία στο διαδίκτυο που ο δυνητικός πελάτης να μπορεί να την βρει εύκολα και να την αξιολογήσει. Η ιστοσελίδα σας είναι ο μόνιμος πωλητής των προϊόντων και των υπηρεσιών σας ο οποίος δουλεύει 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα.

 

Ο Ανταγωνισμός σας ήδη κάνει SEO
Πολλοί αν όχι οι περισσότεροι από τους ανταγωνιστές σας, ήδη έχουν επενδύσει στο SEO και ήδη καρπώνονται καινούριους πελάτες. Και όσο το SEO αποδίδει, τόσο περισσότερο θα επενδύουν πάνω σε αυτό.

 

Το SEO είναι περισσότερα από μια απλή SEO-Friendly ιστοσελίδα
…Αλλά σίγουρα πρέπει να ξεκινήσετε από εκεί. Πρώτα κοιτάμε να έχουμε μια αξιόπιστη ιστοσελίδα που να ακολουθεί όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές που έχει ορίσει η Google. Στη συνέχεια πρέπει να εντοπίσουμε τους τρόπους που οι χρήστες ψάχνουν το περιεχόμενο μας και στο τέλος, πρέπει να επενδύσουμε σε ποιοτικό περιεχόμενο.
Τίποτα από αυτά δεν θα έχει σημασία αν η ιστοσελίδα μας δεν πληροί τα περισσότερα από τα 200 κριτήρια που έχει και χρησιμοποιεί η Google στον αλγόριθμο κατάταξης των αποτελεσμάτων της.

SHARE

Leave a reply