8 Λόγοι για να επενδύσετε στο Social Media Marketing

BELCHATOW POLAND - MAY 02 2013: Modern white keyboard with colored social network buttons.

  1. Τα Social media βοηθούν στην καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών
    Τα social media θεωρούνται από το κοινό ένα μέσο το οποίο έχει πολύ πιο άμεση επικοινωνία με μια επιχείρηση από ότι η παραδοσιακή ιστοσελίδα με την φόρμα επικοινωνίας. Το κοινό της επιχείρησης και οι δυνητικοί της πελάτες βρίσκουν εύκολα την επιχείρηση στα social media και συχνά ρωτούν ερωτήσεις μέσω μηνυμάτων προς την επιχείρηση. Για αυτό το λόγο είναι τρομακτικά σημαντικό όχι μόνο να φαίνεται πως υπάρχει μια σελίδα της επιχείρησης που ανανεώνεται αλλά το να υπάρχει άνθρωπος υπεύθυνος στο να παρακολουθεί για τυχόν ερωτήσεις που μπορεί να κάνει το κοινό και να απαντάει ανάλογα.
    Μια θετική επικοινωνία και μια επαγγελματική παρουσία στα social media είναι μέρος της σωστής εξυπηρέτησης των πελατών και των δυνητικών πελατών και αν γίνει σωστά, τότε φέρνει αποτελέσματα στις πωλήσεις.

2. Τα Social media χτίζουν το Brand σας και σας ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό σας
Με τα social media είναι αρκετά πιο εύκολο να πετύχετε Brand Awareness για την επιχείρηση σας από ότι είναι με τα παραδοσιακά μέσα. Μέσω των social media, η επιχείρηση αποκτά φωνή και ύφος το οποίο οι χρήστες και δυνητικοί πελάτες μπορούν να συνδεθούν και να επικοινωνήσουν. Μια καλή τέτοια παρουσία, ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές που συνήθως κάνουν μόνο τα απολύτως απαραίτητα στα social media.

 

3. Τα Social media βοηθούν στην διαχείριση της φήμης της εταιρίας σας
Η διαχείριση της φήμης της επιχείρησης (Reputation Management) είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό στοιχείο οποιασδήποτε ενέργειας marketing και επικοινωνίας κάνετε και τα social media δίνουν έναν γρήγορο και αποδοτικό τρόπο στο να διαχειρίζεστε την φήμη της επιχείρησης σας. Όταν απαντάτε ευγενικά και με ωραίο τρόπο, όταν η απάντηση αυτή είναι ταχύτατη και λύνει το πρόβλημα του χρήστη, τότε αυτό δείχνει έναν επαγγελματισμό στην εξυπηρέτηση των πελατών και μπορεί αποτελεσματικά να διορθώσει μια αρνητική εικόνα που μπορεί να έχει κάποιος πελάτης ο οποίος προσπαθεί να επηρεάσει και άλλους.
Το αρνητικό συναίσθημα μπορεί πολύ γρήγορα να μετατραπεί σε θετικό συναίσθημα σε έναν δημόσιο χώρο που αρκετοί άλλοι δυνητικοί πελάτες παρακολουθούν. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο ίδιος αυτός ο χρήστης να αναφέρεται πλέον με θετικό λόγο για την επιχείρηση σας λέγοντας πως έχετε πολύ επαγγελματικό και εξυπηρετικό customer service.

 

4. Τα Social media βοηθούν στην αύξηση της εμπιστοσύνης προς την εταιρία ή το brand σας
Με τόσες εναλλακτικές που υπάρχουν, οι χρήστες ψάχνουν να βρουν έναν εύκολο τρόπο να επιβεβαιώσουν την σοβαρότητα μιας εταιρίας που ενδιαφέρονται για πρώτη φορά και που δεν την ξέρουν. Αν δουν ότι η εταιρία αυτή είναι ενεργή στα κοινωνικά δίκτυα, τότε είναι πιο εύκολο για αυτούς τους χρήστες να εμπιστευθούν την εταιρία και να γνωρίζουν πως αν κάτι δεν πάει καλά, είναι εύκολο να επικοινωνήσουν μαζί της.

 

5. Τα Social media σας επιτρέπουν να δείτε τι ζητούν οι πελάτες σας από την εταιρία σας
Με τα κοινωνικά δίκτυα είναι πολύ πιο εύκολο να λάβετε σχόλια και πληροφορίες από τους χρήστες για την επιχείρηση σας, το τι τους άρεσε, τι δεν τους άρεσε και το τι επιπλέον θα θέλανε να δουν. Με αυτόν τον τρόπο είναι πιο εύκολο να λάβετε πληροφορίες που χρειάζεστε για να λάβετε στρατηγικές αποφάσεις για την εταιρία σας ώστε να εξυπηρετήσετε ακόμα καλύτερα τις ανάγκες των πελατών σας.

 

6. Τα Social media είναι ένας εξαιρετικός τρόπος προβολής του περιεχομένου σας
Όλοι ξέρουμε πόσο σημαντικό έχει γίνει πλέον το Content Marketing, δηλαδή η δημιουργία περιεχομένου ώστε να προσελκύσει μια εταιρία καινούριο πελατολόγιο. Τα κοινωνικά δίκτυα όταν συνδυάζονται προωθώντας ποιοτικό περιεχόμενο είναι ένας εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος για να προσελκύσετε νέους πελάτες αλλά και για να αυξήσετε την εμπιστοσύνη που δείχνουν στην εταιρία σας οι δυνητικοί σας πελάτες.

 

7. Τα Social media βοηθούν τους πελάτες σας να έρχονται σε επαφή μαζί σας
Τα social media είναι ένα πολύ καλό μέσο για να ακούει και να διαβάζει συνεχώς για την εταιρία σας ο δυνητικός πελάτης σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να τον επηρεάσετε μέσω των social media σε αποφάσεις αγοράς αλλά και να πετύχετε επιπλέον πωλήσεις σε έναν ήδη υπάρχοντα πελάτη σας.

 

8. Τα Social media φέρνουν επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας
Αν μια εταιρία είναι ενεργή στα social media τότε το σίγουρο είναι πως σταδιακά θα αυξηθεί και η επισκεψιμότητα που θα έχει στην ιστοσελίδα της μέσω των social media το οποίο είναι καθοριστικό για τις πωλήσεις της.
Τα social media πλέον είναι και ένας από τους πολύ σημαντικούς παράγοντες κατάταξης στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (SEO) καθώς αν η εταιρία αναφέρεται στα social media και έχει κόσμο στην σελίδα της, τότε η Google καταλαβαίνει ότι η εταιρία είναι άξια εμπιστοσύνης και της προβάλλει πιο ψηλά στα αποτελέσματα αναζητήσεων.

SHARE

Leave a reply